"Herkesin dünyaya gelmesinin bir amacı vardır.Mesela İngilizlerin müzik yapmak için doğması gibi.Ve sen Romeo,ben de o berbat partiye,hatta belki bu dünyaya,o küvetteki şımarık adamı bulmak için gelmiştim.Ve bunu,onu kaybettikten sonra anlayacak kadar aptaldım."
Bu onun sözleriydi.Kısmen.Onu küvetten çıkardığım,beni ilk defa gördüğü o gece söylemişti.