ophelia

ophelia
@bodur_
les gens étaient mauvais je me suis réfugié dans les livres

ophelia

, bir kitap okudu
Puan vermedi·336 syf.·
Beğendi
·
7 günde okudu
·
Okunma: 03 Ağustos 2017 18:42
·
2017 1. kitabı
R. J. Palacio
8.7/10 · 15,6bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
HENRY
"Sen benim gibisin,"dedi ciddi bir ses tonuyla."Bilmeceleri seviyorsun.Oyun oynamaktan hoşlanıyorsun.Risk almayı tercih ediyorsun.Heyecan senin için asıl tehlike baş gösterdiğinde başlıyor."Biraz daha eğilerek yaklaştı.Sıcak olduğunu hissedebiliyordum."Dileğim buydu işte.Aşık olabileceğim böyle birinin karşıma çıkması.Sen benim dileğimsin,Liv Silber."
Sayfa 396·Kitabı okudu
Sahra
"Herkesin dünyaya gelmesinin bir amacı vardır.Mesela İngilizlerin müzik yapmak için doğması gibi.Ve sen Romeo,ben de o berbat partiye,hatta belki bu dünyaya,o küvetteki şımarık adamı bulmak için gelmiştim.Ve bunu,onu kaybettikten sonra anlayacak kadar aptaldım." Bu onun sözleriydi.Kısmen.Onu küvetten çıkardığım,beni ilk defa gördüğü o gece söylemişti.
Sayfa 471·Kitabı okudu
Emir
"Herkesin dünyaya gelmesinin bir amacı vardır.Mesela İngilizlerin müzik yapmak için doğması gibi.Ya da çikolatanın insanları mutlu etmek için var olması gibi.Ven sen Juliet,sen ve o lacivert gözlerin buraya,hatta bu dünyaya beni kurtarmak için geldin."
Sayfa 132·Kitabı okudu