Yazarin bir kac eserini ard arda okudum ve neredeyse hep ayni konular yada benzer sonlandirmalar oldugu izlenimi uyandi ben de ve diger romanlarini okumaya bir sure ara verdim. Kitapsiz kaldigim zamanlarda okuyabilirim.
Oyle daral bir dil kullanilmis ki, bir kac sayfa sonra kacarcasina biraktim. Begenen arkadaslara saygi duyuyorum fakat yazarin iki kitabini aldik 3. Yu asla dusunmuyorum.