boo.cowski

Bir insanın cüreti çok, utanması az olduktan sonra her yerde gül gibi geçinir.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kalp sonunda akılla aynı fikirde olduğunda oyun biter.
İki kişinin sır tutabilmesinin tek yolu birinin ölü olmasıydı.
Bütün hikayelerin güzel bitmesi gerekmiyor sanırım. Belki de yarım kalan hikayeler güzeldir kim bilir.
Bazı aşklar unutarak değil,hatırlayarak biterdi belki de…