"Birini sevmeyi, o istediği zaman bırakırsın." Cümlesi oldukça açıktı esasında. "Çünkü insan birine kendini sevdirmemeyi çok iyi bilir. Yoksa insan, sevmeyi bırakacak kadar güçlü değil. En azından yaşadığımız bu yüzyılda birini unutmak, birinin ardından aylarca ağlamaktan daha zor."