Havaalanına giderken yolda ölme ihtimalinin uçak kazası geçirmekten daha fazla olduğunu tekrarlayan şu insanlar keşke çenelerini kapatabilseler.Yani,otoyolda giderken araban arıza yaparsa kenara çekersin,değil mi?Ama on bin metre de güvenlik şeride bulamazsın.