Kendime çok ağlayasım geliyor. Böyle için için, Öylece bakıp bakıp. İçimde kocaman bir yas var, Bu sefer hepsi kendime...
Herkesin eksik bir yanı var. Babalar günü Anneler günü Sevgililer günü Bırakın bu saçma kutlamaları artık !
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"kendime çok ağlayasım geliyor, için için öyle bakıp bakıp... İçimde kocaman bir yas var, bu defa hepsi kendime."
Anneler ve Babalar gününü sosyal medyada kutlamamayı tercih ediyorum. Hayatın her anı herkes için aynı güzellikte veya huzurda olmayabiliyor; özellikle ailevi konularda herkesin hikayesi farklı. Bu tür paylaşımların, o an benzer duyguları yaşamayanlar için kırıcı olabileceğini düşündüğümden, sevgimi ve değerimi dijital ekranlar yerine sessizce, kalbimde tutmayı yeğliyorum. Paylaşım yapmamam yanlış mı sizce?
1000Kitap
Boş yere canı yanmaz insanın. Ya bir eksiklik vardır geleceğe dair ya da bir fazlalık vardır geçmişten gelen. Fuzuli
1000Kitap
Hayat tam da solenzara sahilinde dolaşmak gibi kokuyor..