Anneler ve Babalar gününü sosyal medyada kutlamamayı tercih ediyorum. Hayatın her anı herkes için aynı güzellikte veya huzurda olmayabiliyor; özellikle ailevi konularda herkesin hikayesi farklı. Bu tür paylaşımların, o an benzer duyguları yaşamayanlar için kırıcı olabileceğini düşündüğümden, sevgimi ve değerimi dijital ekranlar yerine sessizce, kalbimde tutmayı yeğliyorum. Paylaşım yapmamam yanlış mı sizce?