"Müshil deneseydiniz." - " Verdiler, daha kötü oldu." - "Sülük deneyin." - "Denediler, daha kötü oldu"
- "E, o zaman yapacağınız tek şey Tanrı'ya dua etmek." - "Denediler,daha kötü oldu"
Biz de sizinle işte bu durumdayız.
Ben diyorum ekonomi-politik, siz diyorsunuz daha kötü.
Ben diyorum sosyalizm siz diyorsunuz daha kötü. Eğitim- daha kötü.
Ben kitap mı okudum dayak mı yedim gerçekten emin değilim. Tokat gibi çarpan o kadar çok satır var ki sürekli "ben neden bilmiyorum?","neden hiç merak etmedim?","bunlar gerçek mi?" gibi sorular soruyorum kendime. Aynı sayfayı en az iki kere okumak zorunda hissettim.
Özellikle o sınıftan çıkmak istemedim keşke her okulda böyle bir ders olsa keşke herkes gerçekleri öğrenerek büyüse.
Gör BeniAkilah Azra Kohen · Everest Yayınları · 202019,3bin okunma