Berrin

Berrin
@brnnnn
Çevremi saran bulutları dağıtmaya yetmedi rüzgârım
"Bu ülkeyi bu kadar çok sevmeme karşın,bazen çekip gitmeyi düşünüyorum,"dedi Babi. "Nereye?" "Unutmanın kolay olacağı bir yere..."
Reklam
Başka çıkar yol mu var ?
Önce biraz ağladılar, ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır!
Sana ermek zaferdir, sensizlik umut dolu! 🦋
#düşüncesuçu
“Ne dersin, beni vurmazlar, değil mi, dostum? Durup dururken niye vursunlar ki? İnsan elinde olmayan düşünceleri yüzünden vurulur mu?”
Hayatınızdan birkaç gün yada birkaç haftayı çıkarıp atmak neden mümkün değildi?