Daha iyi bir gelecek hayaliyle YKS' ye giren öğrencilerden biriydi Ömer Ateş sınav kaygısı nedeniyle midesi bulandı ve dısarı çıktı ardindan tekrar sınava alınmadı.Sessizce döndüğü evinde silahla yaşamına son verdi. Geleceklerini 2 saate sığdırıp onca emek , hayali göz ardı etmek hangi vicdana sığar bu sistem böyle oldukça bu haberler bitmez!
Canı cehenemme bu sistemin !
Bu bir İNTİHAR değil , CİNAYETTİR !
Hangi sınav bir insanın canından kıymetlidir?
Yoruldum patron!
İnsanların insanlara saldırmasından,
Çocukların ömrünün kelebeklerin ömründen kısa olmasından,
Adeletin bozguna uğradığı bu dünyada yoruldum.