Bu böbrek ya da kör bağırsak sorunu değil!! Bu yaşamak veya....ölmek sorunu. Evet bir zamanlar yaşam vardı, Oysa şimdi yaşam benden uzaklaşmakta... bense onu durduramıyorum. Evet, kendimi niye aldatayım ? Benden başka herkes ölmekte olduğumu ve günlerimin sayılı olduğunu biliyor, kabul ediyor... Şu anda olabilir mi bu ? Aydınlıktı, oysa şimdi karanlık...Buradaydım Oysa şimdi gidiyorum. nereye?