''Başkalarının gözünde bu belki de bir hatadır.Ama sen günah diye inanıyorsan,zaman günahtır.İnsan hep kendi günahlarını kendi yarata yarata yaşar ve ölür.''
''Sonra bir değişme zamanı vardır.O zaman gelince,ölmek tüm ölümlerin bir parçası olur,doğmak bütün doğumların parçası olur,doğmakla ölmek de aynı şeyin iki parçası olurlar.Ondan sonra artık hiçbir şey yapayalnız olmaz.Acı da o kadar can yakmaz,çünkü tek başına bir acı değildir artık,Rozaşarn.Keşke sana anlayabileceğin bir biçimde söyleyebilsem ama beceremem.''