SPOILER IÇERMEZ
Kitabı okumadan önce dostoveskiyi okumak için daha çok zamanım 2 sene sonra baslamak için güzel vakit diyordum kendime. Oysa çok yanılmışım.
Insan zihnini en ince detayına kadar incelemektedir. Kitabı okurken farklı bir aydınlanma yaşıyordum resmen her analizinde kendimi farklı düsüncelerde buluyordum.
Kitabın konusuna gelirsek 2 kısımdan oluşmaktadır. Yeraltı; insanın içinde bulunduğu pişmanlık,utanma ,yerin dibine girme hissi anlatılmaktadır ince detaylı şekilde anlatıyor. 2.kısma gelirsek notlar kısmda ise yeraltından çıkış yapıyor, arkadaşı olduğu sandığımız kişiler ile hesap kavgasına girmeye çabalar .