melo

melo
@bubirmelo
giderek üzdü bizi zaman ;)
Kimse kimsenin acısının ne olduğunu anlayamaz, nasıl hissettirdiğini bilemezmiş. Çünkü hiçbir acı aynı değil, herkesin acı eşiği farklıymış.
Sayfa 415·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ve sanırım, beni ölüm döşeğinden bile çağırsan, birden ayağa kalkıp sana gelecek gücü bulurdum.
Edebiyat

melo

, bir kitap okudu
10/10
·352 syf.·
Beğendi
·
2021 15. kitabı

melo

, bir kitap okudu
10/10
·360 syf.·
Beğendi
·
2021 14. kitabı
Beyza Alkoç
7.8/10 · 14,5bin okunma