Yeni başucu kitabım hayırlı olsunnnn! Sanki Serday Bey ile almışız birer fincan çayımızı, sohbet ediyoruz o anlatıyor ben dinliyorum... Bakış açımı geliştirmem gereken konuların tekrar farkına varıp yeni pencerelerden hayatıma bakmayı öğrendim bahsetmiş olduğu, anlattığı, örneklendirdiği konular ile. Bu sayfalarda bazen dolu gözlerle, bazen hayatımdan utanarak, cok yanlış bakış açılarımın olduğunu, hiçbir zaman dile dökmedigim dusuncelerimin yazıyla karşıma çıktığını görerek dolaştım. Ah kitap çok şey kattın bana teşekkür ederim. Serdar hocamızın kalemine sağlık Serdar Tuncer
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ahmet Selçuk İlkan yine şaşırtmıyor. Şiirlerinin hepsini beğenerek okuduğum nadir şairlerden. Çoğunun bestelenmesine şaşmamak lazım. Duygu ve düşüncelerini çok güzel yansıtıyor. Kalemine sağlık üstad...
Derler ki
Her aşkın gökyüzünde bir meleği varmış
Bir aşk bitince o melek ağlarmış
Ve bir yıldız kendini vurup
Sonsuzluğa kayarmış
Kaldır başını
Bak gökyüzüne
Şimdi bütün melekler yasta
Ve bütün yıldızlar sana "gitme" diye yalvarmakta
Sense
Hala içi boş kupkuru bir inatta
Bense
Hala resmini çiziyorum bu son mektupta
Ahmet Selçuk İlkan
Asla beklentimi karşılamayan bir kitaptı. Çok kısa kısa kesitler, sayfada yalnızca birkaç cümle veya kısa bir paragraftan ibaretti. Birçok motivasyon cümlesini alıp sayfanın ortasına oturtup başka bir şeye geçmiş. Yazıp ele aldıkları fena değil ama bir kitap olarak incelediğim zaman önereceğim başka kitaplar olur.
Uzun süredir çıkmasını beklediğim bir kitaptı. Yine Beyhan Budak göstermiş kendini. Beyhan hocamızın kitaplarında en sevdiğim şeylerden biri kesinlikle bir kitap okuyormuş gibi değil de karşılıklı sohbet ediyormuş gibi bir his vermesi. Onunla beraber içsel bir yolculuğa çıkıyor gibi hissettiriyor. Ele aldığı konular ve verdiği tavsiyeler çok isabetli olmuş. Yine konu içinde danışanlarından verdiği örnekler insana yalnız olmadığını hatırlatıyor. Genel olarak kitap içinde ikili ilişkilerde veya kendi hayat çizgimizde bulunduğumuz olumsuz durumları ele alıyor, farkına varmamızı sağlıyor ve nasıl bir yol izlememiz gerektiğini anlatıyor. Hayata dair ilişkilere dair ipuçları, yaşadığımız olaylarda insanların bulunduğu psikolojik durumları anlatıyor. Bana ilk kitaplari kadar tesir etti mi, hayır. Onun sebebi de ilk kitapların içindeki konuların bizzat benimle ilgili olmasından kaynaklanıyordu. Bu kitabın başarısız veya yetersiz olması gibi bir durum söz konusu değil. Kişisel gelişim olarak onerebilecegim dozunda, ayarında bir kitap.
Kitabın altında ezildim diyebilirim. Sindire sindire, ağlayarak okudum. Dünya sandığımızdan fazla kötü. En büyük dert en büyük acı hep kendinde sanır insan. Kendi derdimden utandım.
HuzursuzlukZülfü Livaneli · Doğan Kitap · 2017117,8bin okunma