Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İzin verin de yatağıma girip uyuyayım, her şeyi unutayım. Doğru olan da bu olmaz mı sizce?
SON.. Şansın bol olsun Buko..
Hiçbir erkeğin bedeline katlanamayacağı kadınlar vardır, ama birinin bıraktığı yerden devam edecek bir keriz vardır mutlaka..
Delilik gerekli midir?
çirkinlik deliliktir. çirkin nedir? kişiye göre değişir.
Aşk habersiz gelir gider. Bir insanı sevmek mümkün mü sence?