Bir bakış yeter anlatmaya her şeyi...
Onun sevgisi bir tür ibadet gibiydi; dilsiz, kendini ifade etmekten aciz, sessiz bir tapınmaydı.Yalnızca göz kırpmadan bakarak ifade ederdi sevgisini...
"Gerçekten sevince insan, yanındayken de özlüyorsun zaten. Evet, sevdiğin insan yanındayken bile özlersin.Ama giderse, o özlemek değil, eksik kalmaktır.Bir gün sen gidersen, özlemem.Eksik kalırım."