Bir bakış yeter anlatmaya her şeyi...
Onun sevgisi bir tür ibadet gibiydi; dilsiz, kendini ifade etmekten aciz, sessiz bir tapınmaydı.Yalnızca göz kırpmadan bakarak ifade ederdi sevgisini...
"Gerçekten sevince insan, yanındayken de özlüyorsun zaten. Evet, sevdiğin insan yanındayken bile özlersin.Ama giderse, o özlemek değil, eksik kalmaktır.Bir gün sen gidersen, özlemem.Eksik kalırım."
Bize hiç bir şey yapılmadı, yalnızca tam bir hiçliğin içine koyulduk, çünkü bilindiği gibi dünyada hiçbir şey insan ruhunu hiçlik kadar baskı altına alamaz.