Yeni bir grı girdi hayatıma . Çokta gri değil ama yeniden güzel şeyler hissettiriyor sanki sanki yaşadığımı hissettiriyor , çok güzel bir duygu nefes alabiliyorum biraz zor gibi ama başarmak için zoru silmek şart öyle değil mi ? Peki ya sizin renginiz nedir ? O rengin önemi nedir ? Şayet benim için ; nefes alabilmek , hayattan zevk alabilmek oldu , oluyorda...İYİ AKŞAMLAR T’nin GRİSİ ❤️
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İtirazim var dost olmayan gözlere arkamdan vuranlara bana gülmeyen hayata yenilmeye aglamaya üzülmeye ezilmeye aci çekmeye gri bulutu görememeye itirazim var :(