Kurgu basit, karakterler havada, süpriz yapmam lazım diye daha da zorlamış yazar. Olmamış yani. Akmadı gitmedi sona doğru bir heycann olsun dedim o da patladı.
Yine kısacık ama sarsıcı bir roman. Yazarın dili ve kullandığı yazım teknikleri çok iyi. Kurgusunu anlaşılmazdan anlaşılıra ustalıkla döndürüyor. Süprizler var. Bir noktada tarikatlara ve içinde olan olaylara bağlıyor ama derinleşmiyor. Karakterler biraz havada ama yakaladığın an çözüyorsun. Bol alt çizmeli.