Bugün…
kendime sessizce “iyi ki” dediğim bir gün daha.
Bir yaş daha büyüyorum; ama sadece sayılarla değil, içimde birikenlerle, sustuklarımla, atlattıklarımla , anlatamadıklarımla, yaşadıklarımla, yaşayamadıklarımla, hayallerimle, hayal kırıklıklarımla..
Bazı günler vardı, içimden taşan ama dışarıya sığmayan.
Bazı geceler, kimse bilmeden içimde sessizce büyüyen.
Ve bazı sabahlar… yeniden başlamayı kendime zor da olsa öğrettiğim.
Ama bütün bu yolculuğun içinde beni en çok ben yapan, en çok güçlendiren iki küçük mucizem var…
Onların gülüşüyle toparlandım, onların varlığıyla yeniden anlam buldum.
Yorgun olduğumda içime çektiğim nefes, umudum düştüğünde tuttuğum el oldular.
Şimdi geriye baktığımda, her kırıklığın içinde gizli bir güç,
her kaybın içinde fark etmeden kazanılmış bir ben görüyorum.
Ve her şeyin ortasında, kalbimi yeniden kuran iki güzel kalp…
Yeni yaşımda mucizeler istemiyorum aslında…
Sadece huzur istiyorum.
Kalbimi sıkmayan insanlar, ruhumu yormayan yollar,
ve içimde “buradayım” diyebileceğim bir hayat.
Biraz daha az karmaşa, biraz daha çok dinginlik…
Biraz daha kendime yakın, biraz daha dünyaya yumuşak bakabilmek istiyorum.
Belki her şey mükemmel olmayacak.
Ama ben artık mükemmeli değil, gerçekten iyi hissettiğim anları biriktirmek istiyorum.
İyi ki doğdum…
En çok iki kızım için iyi ki doğdum..
En çok onlar için doğum günüm kutlu olsun..
Ve iyi ki hâlâ, içimde yeniden başlamayı seçebilen bir taraf var. 🤍