“Şimdi acının ne olduğunu gerçekten biliyordum. Ayağını bir cam parçasıyla kesmek ve eczanede dikiş atmak değildi bu. Acı, insanın birlikte ölmesi gereken şeydi. Kollarda, başta en ufak güç bırakmayan, yastıkta kafayı bir yandan öbür yana çevirme cesaretini bile yok eden şeydi.”
Sevmedi mi hiç seni?
-Sevdi. Yani sevdi sanırım.
Sanırım derken?
-Hep sevdiğini söylerdi, çok sevdiğini. Beni asla bırakma derdi.
Sonrasında ne oldu?
-O bıraktı beni.
Nasıl yani?
-Basbaya bıraktı beni.