Bir türkü duyulur... Gecede başka türlü, gündüzde başka türlüdür. Çocuk söylerse başka tatta, kadın söylerse... Genç söylerse başka türlü olur, yaşlı söylerse... Dağda söylenirse başka, ovada, ormanda, denizde başka türlüdür. Hep ayrı ayrı tattadır. Sabahleyin başka, öğle, ikindin, akşamlayın başkadır.
Fakat Allah aşkına ben daha dünyada temiz ve samimi insanların da mevcudiyetine inanmak istiyorum. Eğer bu hissi de kaybedersem büsbütün biçare olacağım