Burii

Burii
@burii
Ankara
4 Ağustos 1998
13 okur puanı
Kasım 2018 tarihinde katıldı

Burii

, bir kitap okudu
Puan vermedi·154 syf.·
2025 1. kitabı
William Shakespeare
8.1/10 · 29,6bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dünyadaki her şeye güzellik ve yücelik penceresinden bakar, en kötü, en çirkin şeylerin bile güzel ve yüce olan taraflarını görürdüm.
Her şeyi anlayabilen bir adam kendine saygı duyabilir mi ?
Bana karşı pek nazik davranıyordu. Düşündüm de o anda kendimi mutlu hisseder gibi oldum.
Şimdi güzel bir deniz karşımda; korkunç çırpıntılı, dehşetli mavi bir deniz tutmuş da bir ucundan b(akıyor) uzaklara... Uzak, uzaklığında, ben kendi yakınlığımda yalnızım; ortalarda olsam da ortalı yalnızlıktır...