Burii

Burii
@burii
Ankara
4 Ağustos 1998
13 okur puanı
Kasım 2018 tarihinde katıldı
Dünyadaki her şeye güzellik ve yücelik penceresinden bakar, en kötü, en çirkin şeylerin bile güzel ve yüce olan taraflarını görürdüm.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Her şeyi anlayabilen bir adam kendine saygı duyabilir mi ?
Bana karşı pek nazik davranıyordu. Düşündüm de o anda kendimi mutlu hisseder gibi oldum.
Şimdi güzel bir deniz karşımda; korkunç çırpıntılı, dehşetli mavi bir deniz tutmuş da bir ucundan b(akıyor) uzaklara... Uzak, uzaklığında, ben kendi yakınlığımda yalnızım; ortalarda olsam da ortalı yalnızlıktır...
Seneler geçip giderken bizden bir şeyler çalıyor.