Tutumunuzun çok yanlış, çok saldırgan olduğunu düşünüyorum. Diğer canlıların böyle düşünceleri olmadığı iki belgesel izleyerek çok rahat görebilirsiniz. Tanıdığınız bir iki insan genelinde de böyle bir çıkarım yaparak, genel bir insanlık tarihini yok saymamanız gerektiği kanısındayım. İsterseniz şu siteye (anitsayac.com) bir göz atın. Bunun aşkla çok bir ilgisi olmadığını, daha doğru bu şiddetin her türlü bahaneyle var olduğunu "cadı" diye adlandırılarak yakılarak öldürülen kadınlardan yola çıkarak da görebilirsiniz.