Saba yeli! Bir gün yolun, Efendim'in bulunduğu Harem toprağına düşerse eğer; o kutlu nebinin bahçesine benimde selamımı ulaştır ve ona kendisini sevdiğimi arz et, ne olur!...
"Artık bizim okuduğumuz iyilerin hep iyi , kötülerin hep kötü olduğu çizgi romanlar yok, herkes gri herkes rüzgarı bekliyor. Akşam Reha Muhtar'dan gelecek rüzgarları, beyaza ve siyaha dönüşmek için. "