Sanki biri bana bir yapboz verdi ve üzerinde büyük resmin olduğu kutu bende değil. Bu yüzden bittiğinde resmin neye benzeyeceğini bilemiyorum. Tüm parçalar bende mi ondan
da emin değilim.
Belki de Ollie o kadar da mutlu
değildi diye düşündüm.Belki de hastaydı ve o fanusun içinde dönüp durmaktan bıkmıştı. Belki de daha fazla katlanamadı.Ben de bazen aynı şekilde hissediyorum.