büşra

büşra
@bussragunenc
Galiba aşk için ödediğimiz bir bedel bu: diğerinin acısını kendi acımız gibi yaşamak.
Sayfa 24·Kitabı okudu
Reklam
Senelerden beri hiç kimseye bir tek kelime söylemedim. Halbuki konuşmaya ne kadar muhtacım. Her şeyi içinde boğmaya mecbur olmak, diri diri mezara kapanmaktan başka nedir?
“Bana yaptıklarından dolayı bana tahammülleri yoktu.”
Sayfa 103
İnsan hayatını başa saramıyor, aldığı kararlarla yaşamak zorunda.
Sayfa 57
“Aristo'nun sözünü ettiği mutluluk, bir ömrün son anı uğruna tüm yaşamımızı ipotek etmekten farksız değildi.”
Sayfa 186·Kitabı okudu