Birbirinden ayri hikaye gibi anlatsa da aslinda birbirleriyle bağlantılı hikayeler var. Her biri birbirinden guzel ve anlamli.kisa surede biten guzel bir kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabın sonunu öğrenmek için elimden birakmadan okumaya çalışıyorum ama okudukça içine daha cok cekilip, kitabın büyüsüne kapiliyorum. Dostoyevskinin en iyi kitabi derim. Herkesin okumasi gereken bir kitap. Fyodor Dostoyevski
Tahmin edilebilir bir sonu olan karakter ve yaşamı. Kitap içerisindeki karakterlerin isimlerini unutmamak onemli. Kitap kalin gozukse de çok çabuk bitiyor. Yaklaşık 10 ya da 15 yil sonra tekrardan okumayi düşünüyorrum.