Birbirinden ayri hikaye gibi anlatsa da aslinda birbirleriyle bağlantılı hikayeler var. Her biri birbirinden guzel ve anlamli.kisa surede biten guzel bir kitap
Kitabın sonunu öğrenmek için elimden birakmadan okumaya çalışıyorum ama okudukça içine daha cok cekilip, kitabın büyüsüne kapiliyorum. Dostoyevskinin en iyi kitabi derim. Herkesin okumasi gereken bir kitap. Fyodor Dostoyevski
Tahmin edilebilir bir sonu olan karakter ve yaşamı. Kitap içerisindeki karakterlerin isimlerini unutmamak onemli. Kitap kalin gozukse de çok çabuk bitiyor. Yaklaşık 10 ya da 15 yil sonra tekrardan okumayi düşünüyorrum.
Hizmet ettigi kişiye ve işine bağlı saygın bir uşağın anıları. Yazarın kullandığı dil ve anlatım sizi sanki o anda yaşıyormuş gibi hissettirecektir. Okumasi biraz ağırdır ama beğendiğim bir kitap oldu.
Kitabın ilk sayfaları çok fazla kafa karıştırıcı. Sonu ise hiç beklenmedik şekilde ve bana göre yarım bitiyor. Kesinlikle okutulması gereken kitap diyemem, zaman geçirmek için okunabilir