📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bilmiyordum o günlerde, insanın aşık olduğunda "içindekinden" gitmesinin hiçbir yolu olmadığını... Mesafelerin yol almakla hiç de ilgisi olmadığını... Ne kadar uzaklaşırsam uzaklaşayım içimdeki yakınlığa bir faydası olmadığını... Fakat direniyordum bu lanet dünyanın aşk anlayışına... Düzen bozulur sanıyordum. Yol almaya devam ediyordum. Şehir şehir geçiyordum da bastığım tek bir toprakta bile ondan uzakta hissetmiyordum kendimi. “Her şehre mi geldi Her şehre mi sindi” diye düşünüyordum..”