Özgür Beden.
Gezgin Bir Kitap Sever
Zamana Karşı
.
.
dur dur dur,
gülmek yok mu yahu ? deme...
hem yok, hem var...
oturuşur öyle bir ağlaşırız ki, kıskanır kahkalar...
.
.
youtube.com/watch?v=1BAcp5z...
"İkimizden hem daha umutlu, hem de daha kederli olan sensin," dedim. "Ben mutsuz
olmamak, çocuklarımı korumak için inat ediyorum, sen ise kendini kanıtlamak için inat ediyorsun. Beni sevdiğin için değil."
Bazen içimdeki iki ruhtan birinin en sonunda galebe çalıp ötekini arkada bıraktığını, o sessiz ve sevgisiz yanımı en sonunda unutabildiğimi sandığım da oluyordu.
Her gece bir hüzün, bir keder çöküyor üzerime. Kardeşler, kardeşler,
zehirleniyoruz, çürüyoruz, ölüyoruz, yaşadıkça tükeniyoruz, sefaletin içine
gırtlağımıza kadar batıyoruz..