Nevine sordum
"Senin de yüreğin çarpıyor mu?" Diye.
Çarpıyormuş.
Herkesin yüreği çarpıyormuş ama kimininki karanlık olurmuş kimininki aydınlık. Dışarıdan hangisinin aydınlık, hangisinin karanlık olduğu anlaşılıyor mu İnci?
-Dünyanın en zor işidir onu birbirinden ayırmak.