Rüzgarını içime doldururum
Kallavi sokağı'nda güvercinler
Bunca yıl sönmemiş umudum
Nisan değilse mayıs
Perşembe değilse pazar
Ben belma sebil'i bulurum
Mükemmel aşk yoktur. Her gün yeniden emek verilen, yeniden sevilen bir aşk vardır. Hep mutlu giden bir yol yoktur. El ele verip her fırtınayı aşan yürekler vardır. Hep güçlü duran biri yoktur. Düştüğünde kaldıran, yorulduğunda yanında duran biri vardır. Kusursuz bir insan yoktur. Kusurlarını sarıp sarmalayan, eksiklerini tamamlayan bir yürek vardır. Hiç kırmayan biri yoktur. Kırıldığında sevgisiyle onaran biri vardır. Hiç bitmeyen bahar yoktur. Kışın soğuğunda bile ısıtan bir sevgi vardır. Ve unutma, masallardaki gibi "sonsuz mutluluk" yoktur. Ama son nefese kadar birbirini seçen, seven, sarılan iki insan vardır.
Kaybettiğin yerde bekleme, güçsüzler öyle yapar Sana kapanan kapıyı bir daha çalma kapanan kapıyı acizler çalar. Unutma ki bu aşağılık dünyadasın kötülüğü baş tacı edip iyiliği çılgınlık sayan dünyada şunu iyi bil ki işine geldiğinde şeytan da kutsal kitaptan örnekler verebilir. Cehennem boş, şeytanların hepsi burayda. Her düşüncenin dile getirme sana yakışmayan hiçbir düşünceyi hayata geçirme. Samimi ol fakat asla basit davranma. Huzur anca gökyüzünde vardır biz ise yeryüzündeyiz…