beril

beril
@bxril
“Keşke aşık olabilseydim.” dedi, sesinde derin bi’ acıyla. “Ama tutkuyu yitirmiş, arzuyu unutmuş gibiyim. Kendime fazla dönüğüm. Kendi kişiliğim benim için bir yük haline geldi. Kaçmak, uzaklara gitmek, unutmak istiyorum.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Kitaplarından başını kaldırmıyor, kimse ile ahbap olmuyordu. Kendi yaşında çocuklara mahsus olan neşelerden, hüzünlerden, hoppalıklardan onda eser yoktu, yaşlı başlı bir insan gibiydi. Kalbi bütün sevgilere, ümitlere kapanmıştı...”
Sayfa 47 - Zehra.·Kitabı okudu
1000Kitap

beril

, bir kitap okudu
Puan vermedi·159 syf.·
Beğendi
·
2020 8. kitabı
Reşat Nuri Güntekin
8.9/10 · 51,6bin okunma

beril

, bir kitap okudu
Puan vermedi·144 syf.·
Beğendi
·
2020 7. kitabı
Cengiz Aytmatov
8.7/10 · 13,6bin okunma