beril

beril
@bxril
“Keşke aşık olabilseydim.” dedi, sesinde derin bi’ acıyla. “Ama tutkuyu yitirmiş, arzuyu unutmuş gibiyim. Kendime fazla dönüğüm. Kendi kişiliğim benim için bir yük haline geldi. Kaçmak, uzaklara gitmek, unutmak istiyorum.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

beril

, bir kitap okudu
6/10
·352 syf.·
32 saatte okudu
·
2020 10. kitabı
John C. Parkin
6.7/10 · 149 okunma

beril

, bir kitap okudu
Puan vermedi·163 syf.·
2020 9. kitabı
Sabahattin Ali
8.7/10 · 376,5bin okunma
“Kitaplarından başını kaldırmıyor, kimse ile ahbap olmuyordu. Kendi yaşında çocuklara mahsus olan neşelerden, hüzünlerden, hoppalıklardan onda eser yoktu, yaşlı başlı bir insan gibiydi. Kalbi bütün sevgilere, ümitlere kapanmıştı...”
Sayfa 47 - Zehra.·Kitabı okudu
1000Kitap