Romeo Juliet'e :
"Gözleri gökte olsaydı, yıldızlar da onun yüzünde;
utandırırdı yıldızları yanaklarını parlaklığı, gün ışığının kandili utandırdığı gibi tıpkı.
Öyle parlak bir ışık çağlayanı olurdu ki gözleri gökte, gece bitti sanarak kuşlar cıvıldaşırdı.
Bak, nasıl da dayamış elini yanağına!
Ah, eline giydiği eldiven olaydımda dokunaydım yanağına. "
+ Neden hiç mutlu değilsin Zeze?
- Neden mutlu olmalıyım?
+ Çünkü dünyaya bir kez geliyoruz.
- İyi ki bir kez geliyoruz Portuga.
+ Neden?
- İkinci bir hayatı kaldıramazdım.