5 aile, 5 farklı insan, 5 farklı yaşam ve 5 farklı ölüm şekli... Kitapta nasıl yaşarsan yaşa, sonunda bir sona (On'a) gideceğini, bu dünyada bir sonumuzun olduğunu ama o sonun ne paraya ne burjuvaya ne de işçiye asla farklı davranmadığı anlatılmış. Kısacık ama büyük etkisi olan güzel bir öykü kitabı.
Herkese keyifli okumalar...