Yürek burkan ve hayat dersi veren çok güzel bir kitap... İnsanların zaaflarının sonuçlarını, dostluğun ne demek olduğunu, bazen istemesek bile doğru olanı yapmak gerektiğini çok güzel anlatan bir kitap. Bir oturuşta bitirebilirsiniz. Okumaktan çok zevk aldım.