"Arkadaş mıyız" diye tekrarladı Nicki. "Sen ve ben... Arkadaştan daha öte olduğumuzu sanıyordum."
Bu sözlerden biraz rahatsızlık duyan Whitney, "Pekâlâ,yakın arkadaşız diyelim o zaman," düzeltti.
"Bacaklarımı açarak binmeyeceğim ki ata. Ama yine de ..." dedi Whitney kıkırdayarak "Erkekler bacaklarını iki yana açarak at sürebiliyorken,bizim -yani daha güçsüz olduğu kabul edilen hemcinslerimizin- hayatta kalabilmek için Tanrı'nın merhametine sığınarak ata yan oturmak zorunda oluşumuza bir anlam veremiyorum."
insanlar tabii ki değişebilirler. Ama genelde başkaları istediğinde değil,kendileri istediklerinde yaparlar bunu. Eğer siz başkalarının değişim sorumluluğunu kendinize yüklerseniz,yüklediğiniz sorumlulukların altında ezilirsiniz.