Gizem

@cakiltos·
·
sabitlendi
Hiçbir şeyle ilgilenmeden, gülmeden, ağlamadan, öfkelenmeden,sevinmeden bir tuhaf havanın içinde yuvarlanıp gidiyorlardı.Umut ettikleri hiçbir şey yoktu, umut edememenin boşluğundaydılar.
Sayfa 273·Kitabı okudu
Reklam
Çoğu kez beklemek de verilebilecek tek yanıttır.
Sayfa 254·Kitabı okuyor
Onlara direnmeliydik,yapamadık,korktuk, korku her zaman iyi bir akıl hocası değildir.
Sayfa 190·Kitabı okuyor
Tam anlamıyla insan gibi yaşayamıyorsak, en azından tam anlamıyla hayvan gibi yaşamamak için elimizden geleni yapalım.
Sayfa 118·Kitabı okuyor
1000Kitap
Bir gün öğretmen de ölür. Ama ardından binlerce kişide yaşar o.
Sayfa 22·Kitabı okuyor
Alıntı
Reklam