“Geçmiş mal sahibinin bir lüksüdür. Ben geçmişimi nerede saklayacağım? Geçmişinizi cebinizde saklayamazsınız. Onu koyacak bir eviniz olmalı. Gövdemden başka bir şeyim yok benim. Yapayalnız bir adam salt gözdesiyle anıları durdurup saklayamaz. Anılar üzerinden geçip gider onun…”
Mutlu olmak bir zorundalık mıdır? Veyahut mutlu olmayan her hayat için verimsiz-başarısız gibi sıfatlar kullanmak ne kadar uygundur?
Kitap temelinde bu soruları ve yazara göre uygun cevapları anlatıyor. Bence, herkesin okuması gereken, farklı bir bakış açısına sahip bir kitap.