g.

g.
Tüm bu gökyüzü bizim. "Burada yağmur bile güzel yağmıyor artık,yağmuru güzel yağan bir yerlere gidelim "
Rüyamda Miguel de Cervantes sınıfıma gelip ders anlatıyordu,galiba Don Kîşot okuma vaktim geldi..
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Tarifi mümkün olmayan bir boşluk içindeyim."
1000Kitap
"Şehirlerden, insanlardan uzakta bir evimiz olsun ister(d)im."
Şiir
Özlemin buruk bir tadı var, hele seni özlemenin. Bir kokusu var, bütün çiçeklere değişmem.
"Ayrılık diye bir şey yok. Bu bizim yalanımız. Sevmek var, özlemek var, beklemek var."