Herkese iyi okumalar dilerim. Hayatımda okurken en zorlandığım kitaplardan biriydi. Grupla okumasaydım kesinlikle bitirmezdim. Kitapta hayal ve gerçeği ayırt edemiyorsunuz ama sorun bu değil aslen. Kitabın içerisinde çok tuhaf şeyler var. Bana çok aykırı gelen, “edebiyat özgürlüğü” adı altında bile öneremeyeceğim şeylerdi benim nezdimde. İnançla alakalı söylemleri, kendisini en sonunda tanrı gibi göstermesi, kitap boyunca hezeyanlar içerisinde savrulması, kitapta sürekli bir şehvet vurgusu, karısıyla ilgili söyledikleri, karısının erkek kardeşiyle ilgili anlattığı akıl almaz şeyler… Neden bu kadar beğenildiğini hiç anlayamadım. Kitaptan hiçbir kazanım elde etmedim, üzerine çok rahatsız oldum, kendimi kötü hissettim ve okumakta zorlandım. Kimseye tavsiye etmiyorum.
Kör BaykuşSadık Hidayet · Yapı Kredi Yayınları · 202636,7bin okunma
Yoksul bir kasabada yaşayan Kino, eşi ve çocuğunun hikayesini okuyoruz kitapta. Yazar yoksulluğu, ırkçılığı, yoksulun eline para geçince bile başına neler gelebileceğini, adillikten uzak sistemi, babalığı, aileyi çok güzel anlatmış. Kısa ama etkileyici bir hikayeydi. İnsanî hakka erişmek bile bazıları için hayalken insana kendi imkanlarını sorgulattı gerçekten. Tavsiye ederim. Genç kitle de okuyabilir.