Kitap kesinlikle çok hoş ders verici nitelikte ancak dilini hiç sevmedim. Yazarından ziyade çevirmenin problem yarattığını düşünüyorum. Her yerde bakarken görürken düşünürken her şeyi dikizlemek olarak çevirmiş. Oysa çeviri eser çevirmen ile yeniden hayat bulmalı bana göre. Yani orijinalinde çok sevilen bir eser çevrildiği dilde aynı etkiyi yaratmiyor ise bu kesinlikle çevirmenin hatasıdır. Çevirmen belli ki Türkçe konusunda pek iyi değil.