Biz iyi insanlar olmaya geldik dünyaya. Daha da ötesini söyleyeyim, evliya olmaya geldin dünyaya yahu, onun aşağısında kalırsan kaybetmiş oluyorsun. Allah Allah! Yoksa dünya gelinecek yer mi Allah aşkına?
Gökyüzüm olsan seni dağ gibi sevsem
Her anını yeni bir çağ gibi sevsem
Sevenler için bu dünyada ölüm yok
Ölsem de seni bin yıl sağ gibi sevsem..
Ümit Yaşar Oğuzcan 🍀