Esma

Esma
@caramr
Öyleyse kim kurtaracak beni varolmaktan? Hayatımı toprağa veriyorum.
Çünkü sensiz yalnız gece ve gündüz yok,umutsuzluk var.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendi keşfettiğine inandığı şeylere çok daha sıkı sarılır insan
Hayattan nefret etmek için yeterince sebebim var. Elbette bir başkası bunun aksine, hayatın çok güzel ve yaşanmaya değer olduğuna inanabilir. Bu noktada kimseye bir şey söylemeye hakkım olmaz çünkü iki farklı inanış ve iki farklı ahlâki çerçeve söz konusudur. Ancak aynı insan, her fırsatını bulduğunda o hayatın gerçeklerinden uzaklaşmaya çalışıyorsa işte o zaman iki yüzlülük yapmaya başlıyor demektir.
Körlemesine bile olsa bir yerlere gitmek, durmaktan iyidir.
Birini tanımanın en iyi yolu onunla oyun oynamaktır.