Dönemeç
Bir gündü, hava ılık Ve cadde kalabalık Bir kadın sapıverdi önümden dönemece; Yalnız bir endam gördüm, arkasından, ipince. Ve görmeden sevdiğim, işte bu kadın dedim, Çarpıldım sendeledim. Bir gündü mevsim bayat Ve esnemekte hayat... Dönemeçten bir tabut çıktı ve üç beş adam; Yalnız bir ahenk sezdim, çerçevede bir endam. Ve tabutta, incecik, o kadın var, anladım; Bir köşede ağladım... Necip Fazıl Kısakürek
Okyanusların girdabında kaldım Hortumların markajında kaldım Dedikoduların ceyranında çarpıldım Yunus oldum dibe daldım Hayat, altta kalanın canı çıksın oyunu Ben altta kaldım, dersimi aldım Yüzüstü kaldım, hastalık salgın Leşleri yaygın
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Çocuk: Tanıştığımız gün beni niye öldürmedin ? Çok keyif alabileceğin bir avdım Basittim Zayıftım Ölmeyi diliyordum. Direnemezdim. (Lilith cevap vermedi,gözlerini kaçırdı.) Çocuk: Hadi ama Lilith Utanma Her günümüz sevişlerin doruklarında geçiyor. Sevişlerin dudaklarımı kan içinde bıraksa da bi şikayetim yok (Çocuğun dudakları ısırık izleri ve çatlaklarla doluydu.Çok çirkin görünüyordu ancak Lilithin gözünde- tanım-muhteşem dudaklardı) Bu kadar yoğun tekrara düşersek 30’umda hastalanacağım sanırım Ama sen bilirsin. Bunca şey yaşadık bir sorudan mı utanıyorsun ? (Gülerler) Lilith: O gece öldürmek için çocuksu gözlerine derin derin baktığımda Yaşanmaması gereken şeyler yaşadığını gördüm. (Çocuk Lilithin gözlerinde öyle derinleşti ki nereden bildiğini anlayamıyor ama tüm masumiyetine rağmen şeytanın onu anladığını fark ettiği için kalbi sızıyla sevgiye bulanıyordu. Bazı sevgiler kalbe sızıyla gelir - ender sevgiler - ) Normalde erkekler beni gördüklerinde şehvetle bakıp güzelliğimi överler -kimi kadınlar da öyle- Bazıları Kolay av’dır benim için Bazen sadece öldürürüm Bazen sevişir öldürürüm Bazen ise kendileri ölürler - Kadınlardan kıskançlık akarken erkeklerin tek derdi eğlencedir.
Edebiyat
Bir kere birine geç kalınca bir daha başkasına erken gitmezsin.
2012-2020 yılları arasında Kocaeli’de yaşadım. Bunun 1 yılını İzmit’te, 7 yılını Kandıra’da geçirdim. Kandıra’da 7 yıl aynı evde kaldım. 2014 Mart ayında ağır bir soğuk algınlığı geçirdim ki aile hekimi 10 adet iğne yazmıştı. İlk iğneyi yaptırmaya aynı sağlık ocağına gittim. Bana iğneyi yapan hemşireye görür görmez tabiri caizse çarpıldım. İğneyi yaptırdıktan sonra: “O kapkara gözlerin deli ediyor beni Seninle olmak için aşarım her engeli Senden gelen tüm dertler seve seve çekilir İnan senin uğruna insan canını verir.” şarkısını terennüm ederek eve doğru yürüdüm. Sonra kendime dönüp:”Seninki de iş mi Yıldırım? Kızın ruhunun haberi yok, sen kendi kendine gelin güvey oluyorsun, kendine gel!” dedim. Fakat bakıştığımız o ân günlerce gözlerimin önünden gitmedi. Benim bu birazı platonik birazı ütopik birazı da melankolik hallerim 6 ay kadar sürdü. Bir gün gece nöbetinden çıkıp eve gelmiştim. Ceplerimde anahtar ararken kapı açılıverdi. Aman Allah’ım, o hemşire karşımda duruyor. Donup kaldım. Geçmesi için kenara çekilemedim. O da aynı duygulardaydı. Hissediyordum. Ne kadar öyle kaldık bilmiyorum, sonra “Günaydın” dedi tebessümle. Ben karşılık veremedim. Gitti. Eve çıktım. Aklımda bir sürü sorular… Onun bu binada sabahın bu saatinde ne işi vardı? Hemen ev sahibini aradım. Evde benimle birlikte dört kiracı vardı. İkisini biliyordum ama diğerini bilmiyordum. Ev sahibine bilmediğim kiracının kim olduğunu sordum. Senin üst katında bir öğretmen ve bir hemşire iki kız beraber kalıyorlar, dedi. Demek o hemşire bu evde 3 aydır kiracıymış ve biz 3 aydır ilk kez karşılaşıyoruz. Günler geçti, haftalar, aylar geçti… Hep ikilem içerisinde yaşadım. Teklif etmek ve etmemek arasında gidip geldim. O ve ben aynı binada yaşıyorduk ama birbirimize ne çok uzaktık. Bir yıl böyle sessizlik içinde
Sözü müziği kendime ait besteme kulak verirseniz sevinirim
youtu.be/QQRgbSSKLZw?si=... Bi yüzüme baktın İçime kor attın Bi yüzüme baktın Artık gönlüm tahtın İşledin gözlerini gözlerime Vuruldum çarpıldım güzel gülüşüne Ömrüm, hayatım, ebedim Olsun seninle Andettim yarınlara mutluluğa Seninle yürümeye Bir yüzüme baktın Şu kalbime aktın Oldun miladım Artık sensin dünyam Bir yüzüme baktın Şu kalbime aktın Sensin miladım Ey güzel sevdam...
Müzik
Yıllar önce okuduğum, fakat zamanının o zaman olmadığını, şimdilerde anladığım. Suç ve Ceza' ya başlayacağım. Zaten her şeyi, büsbütün unuttum sanki .. Yeniden, hiç okumamış gibi sevebilmek istiyorum Suç ve Ceza'yı :D Dostoyevski esintileri dolaşıyor kelamlarımda, Allah'ım, sanırım gene çarpıldım.. :)