Şimdiden söyleyeyim ki iletişim kurma yeri olarak kullananlar blocklanacaktır.
Sadece kitap günlüğüme,
Sadece ruhsal sıçıntılarıma,
Kısacası sadece kendime tahammülüm var :)
#rahatsizetmerahatsizim
Birgünde heyecan ve gözyaşı ile anında bitti kitap.
Ve kesinlikle ilerde tekrar okumam gerektiğini hissettirdi.
Hallac-ın Allah aşkını, ben kendimde ne aşkı olarak okudum? Ah sorma, sorma dağlandı biryerlerim.