İnsanın kendi kendini suçlamasının keyif veren bir yanı vardır.Kendi kendimizi suçladığımız zaman başka birinin bizi suçlamaya hakkı kalmadığını düşünürüz. İnsanın ruhunu suçluluk duygusundan arındıran şey itiraf etme eyleminin kendisidir;günah çıkartan rahip değil.
sonuç ne olursa olsun bir başlangıç yapmak gerekiyor hayatta.
korkarak yaşamaktansa hayata meydan okumalı,
sonu hüzünlü bitecekse de yaşanacak iyi şeylerin keyfini çıkarmalı,
ileride o pişmanlıkla ihtimaller arasında boğularak içini yemek yerine insan;
yaşamalı, doyuncaya dek, korkmadan yaşamalı.
▪︎Büyüleyici▪︎Gerçekten kitabı bitirdiğimden beri 'Ben ne okudum böyle?' diyorum. Her sayfası dolu dolu arkadaşlar. Bunu nasıl anlatabilirim bilmiyorum ama kitabı okurken şaşırmadığım, gerilmediğim, gülmediğim, hayranlık duymadığım sayfası yoktu. Bunu başarabilmek bir yazar tarafından inanılmaz bir şey olmalı. Birinci kitapta, ikinci kitapta çok başarılı. Fantastik kurgu sevenlere kesinlikle tavsiye ediyorum. Ben kitapları postitlemeyi sevmem bu kitapta postitlemediğim yer kalmadı. Üçüncü kitap için sabırsızlanıyorum.
▪︎Büyüleyici▪︎Gerçekten kitabı bitirdiğimden beri 'Ben ne okudum böyle?' diyorum. Her sayfası dolu dolu arkadaşlar. Bunu nasıl anlatabilirim bilmiyorum ama kitabı okurken şaşırmadığım, gerilmediğim, gülmediğim, hayranlık duymadığım sayfası yoktu. Bunu başarabilmek bir yazar tarafından inanılmaz bir şey olmalı. Birinci kitapta, ikinci kitapta çok başarılı. Fantastik kurgu sevenlere kesinlikle tavsiye ediyorum. Ben kitapları postitlemeyi sevmem bu kitapta postitlemediğim yer kalmadı. Üçüncü kitap için sabırsızlanıyorum.